29 May, 2011

ေဒ၀စၧရာေသဆံုးျခင္း

ေဒၚဒိုင္ယာနာသားေလးေတာင္
မဂၤလာေဆာင္လိုက္ၿပီ… မမေဒ၀စၧရာ..

သန္းႏွစ္ေထာင္ေက်ာ္ပြဲၾကည့္ပရိသတ္ထဲမွာ
က်ေနာ္မပါတာ
အမူးလြန္ၿပီးအိပ္ေပ်ာ္ေနလို႔မဟုတ္ပါဘူး
အလုပ္မ်ားေနလို႔လည္းမဟုတ္ဘူး
ကန္႔ကြက္လို႔ေထာက္ခံလို႔ဘာမွမဟုတ္ဘူး
က်ေနာ့္မွာမယ္မယ္ရရအေၾကာင္းမရွိဘူး

ကမၻာေလာကႀကီးက
ဒီေန႔လည္းမေန႔ကအတိုင္းပါပဲ

ဆုပ္ကပ္ေၾကာင့္လူေတြအလုပ္ျပဳတ္ေနတာကလြဲလို႔
ဆူနာမီေၾကာင့္လူေတြနည္းနည္းပါးပါးေသတာကလြဲလို႔
အေရွ႔အလယ္ပိုင္းစစ္ပြဲေတြကလြဲလို႔
ေႏြရာသီမွာမိုးရြာခ်တတ္တာကလြဲလို႔
ကမၻာေလာကႀကီးပံုမွန္အတိုင္းပါပဲ

က်ေနာ္ေတာ့ေျပာင္းလဲလာတယ္ …မမေဒ၀စၧရာ..
က်ေနာ္ပိုၿပီးခ်စ္တတ္လာတယ္
ပိုၿပီး..လြမ္းတတ္..ပိုၿပီးေတာ့လည္း..ႏူးညံ့တတ္လာတယ္

အသည္းကြဲလို႔ငိုေႂကြးေနသူေတြကို
က်ေနာ္ေလွာင္ရီခဲ့ဖူးတယ္

စိတ္ညစ္လို႔အရက္ေသာက္ေနသူေတြကို
ပစ္ပစ္ခါခါက်ေနာ္႐ံွဳ႔ခ်ခဲ့ဖူးတယ္

အခုေတာ့ ..က်ေနာ္ဟာ
အခုေတာ့.. က်ေနာ္လည္း.. လြမ္းတတ္ေနပါေရာလား.. မမေဒ၀စၧရာ..

မေျပာင္းပါဘူး
ညေၾကးမရရင္ေနပေစ
ဗီလိန္အျဖစ္မကဘူးဆိုတဲ့က်ေနာ့္စိတ္ဓါတ္ေတြမေျပာင္းဘူး

မေျပာင္းပါဘူး
က်ေနာ့္ခႏၵာကိုယ္ထဲက
ရဲေစြးနီလက္တဲ့ေသြးေတြအေရာင္မေျပာင္းဘူး

က်ေနာ္ၾကားဖူးတယ္
“စစ္ေၾကျငာရဲသူဟာ
လိုအပ္ရင္လက္နက္ခ်ရဲသူျဖစ္ရမယ္”တဲ့

မျဖစ္မေနလက္နက္ခ်ရမယ္ဆိုရင္
မမ..ေဒ၀စၧရာ.. ေျခေတာ္ရင္းမွာ.. က်ေနာ္မ်ိဳး..လက္နက္ခ်ခြင့္...ျပဳပါ
ေက်းဇူးျပဳၿပီးဦးေဆြးဆံေျမ့က်ေနာ္ဒူးေထာက္ခစားပါရေစ

သံု႔ပန္႔အျဖစ္က်ေနာ့္ကိုသိမ္းပိုက္ပါ
ပိုးစိုးပက္စက္က်ေနာ္ခ်စ္တတ္ခဲ့ၿပီ ..မမေဒ၀စၧရာ

တစ္..ခ်စ္ျခင္းေမတၱာ
ႏွစ္.. ခ်စ္ျခင္းေမတၱာ
သံုး.. ခ်စ္ျခင္းေမတၱာ
က်ေနာ္ဘာမွထပ္မလိုခ်င္ေတာ့ဘူး

အမုန္းနဲ႔ေသျခင္းတရား
ေသျခင္းတရားကိုက်ေနာ္ေရြးမယ္

အခ်စ္တတ္ဆံုးလူသားအျဖစ္
ဂုဏ္သိကၡာရွိစြာက်ေနာ္က်ဆံုးမယ္

လူစံုတဲ့အခါ ေရစက္ခ် အမွ်ေ၀ေပးပါ
ပိုးစုန္းၾကဴးကေလးအားျဖစ္ပေစ
က်ေနာ့္ခႏၵာကိုယ္ေလာင္ကၽြမ္းတဲ့မီးအလင္းနဲ႔
ကမၻာေျမခ်င္းလင္းပါေစသား….။..။

ၿငိမ္းခ်မ္းေအာင္

No comments: